نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3155
-
الف
+

دونالد ترامپ به «شهر گربه ها» می آید!

سیدجواد هاشمی ، کارگردان فلم سینمایی «شهر گربه‌ها» ، از اتفاقاتی عجیب در فلم جدیدش خبر می دهد.

به گزارش آی فیلم2، «سیدجواد هاشمی» کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ایران درباره آخرین وضعیت فلم سینمایی «شهر گربه‌ها» می گوید: حدود ۱۵ روز است که فلمبرداری فلم سینمایی «شهر گربه ها» به پایان رسیده و ما در حال حاضر در حال تولید بخش ویژوآل افکت فلم سینمایی «شهر گربه‌ها» هستیم. 

هاشمی افزود: یکی از شخصیت های اصلی این فلم دونالد ترامپ است و حتی نام او در تیتراژ می آید یعنی در کنار آقای فرهاد آییش، علیرضا خمسه، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی و یوسف صیادی نام دونالد ترامپ هم در تیتراژ نوشته می شود.

وی افزود: قرار است دونالد ترامپ به طور طبیعی انیمیت شود و مثل بقیه بازیگران حرف بزند، بخندد و گریه کند و ... البته مشخص است که شمایل آن ۳D است.

سیدجواد هاشمی تاکید کرد: مطمئنم  «شهر گربه ها» یک فلم خوب و جزو کارهای درخشان از نظر  جلوه های ویژه می شود چرا که ما در این اثر یک شهر را بازسازی کرده ایم که شهر گربه ها نام دارد.

هاشمی در پایان گفت: ما در این فلم تلاش کرده ایم که گریم، صحنه، لباس و ... خوب داشته باشیم تا عصای دستمان باشد با این وجود مسلما انتظار من در بخش جلوه های ویژه از بخش های دیگر به مراتب بالاتر است چون تماشاگر این بخش را زیاد در سینمای ایران ندیده است. این را هم بگویم که ما بالای هشت ساعت مشغول گریم بازیگران بوده ایم البته همیشه در آثار من یکی از حرف های اصلی را گریم می زند و مخاطب را جذب می کند

نامبرده ابراز امیدواری کرد: معتقدم «شهر گربه‌ها» هم در آمار فروش، ریکورد فلم های من را می شکند و هم کار عجیب و غریب و استثنایی در زمینه جلوه های بصری می شود.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر